Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

16 Mart 2014 Pazar

İbrahim Kılınç - Sihir Şarkı Sözleri :

Paramparça uykularım
Delik deşik rüyalarım
Sağa döner sola döner
Yastığımla dertleşirim
İçim yanar dışım güler
Sanki bir şey yokmuş gibi
Beni gören dertsiz sanır
Bir bana sor cehennemi

Yüreğimin içinde kuytu bir köşe var oda sensin
Bir rüzgar ol es bana nefesin nefesime değsin

Bir sevgi gibi seni gönlüme bağlamışım çöz beni
Gözlerinin o bebeklerinde kaybolmuşum bul beni
Sessiz kalsın hatılarar dökülmesin gözlerimden
Artık dinsin fırtınalar acıtmasın yüreğimi
Kırık dökük hayallerim saçma sapan düşlerdeyim
Sensiz geçen o günlerin tenindeyim kederdeyim

Yüreğimin içinde kuytu bir köşe var oda sensin
Bir rüzgar ol es bana nefesin nefesime değsin

Çeviride hatamız varsa affola...!

filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder