Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Selcuk Balcı Beni Düşünmedin Mi Sözü,Selcuk Balcı Beni Düşünmedin Mi Şarkı Sözleri,Selcuk Balcı Beni Düşünmedin Mi Şarkı Sözü,Selcuk Balcı Beni Düşünmedin Mi Yeni Şarkı Sözü

Buluştuğumuz duvar gene dertli çalar mi?
Acep benim derduma yar yürekten ağlar mi?
Kar yağayi saçuna yarum üşümedun mi?
Açtın dağları gittun. Beni düşünmedin mi?
Yar verduğun yazmayi saklayamaz yiturur.
Bu sevdaluk adami verem eder biturur.
Kar yağayi saçuna yarum üşümedun mi?
Açtın dağları gittun. Beni düşünmedun mi?

6 yorum:

  1. çok güzel bir şarkı söyleyenin azına yazanın elerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. muazzaaaaaaaaaaaaaaaam

    YanıtlaSil
  3. ağzına yüregine sağlık abi

    YanıtlaSil
  4. selçuk balcı söylüyor...

    YanıtlaSil
  5. ufak bir hata var sözlerde ilk mısra buluştuğumuz puğar (pınar) yine dertli çağlar mı olacak

    YanıtlaSil
  6. ağzına sağlık selçuk b

    YanıtlaSil