Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

19 Eylül 2013 Perşembe

Mehmet Yakar Mış Mış Şarkı Sözleri,Mehmet Yakar Mış Mış Şarkı Sözü

Bahçede mış mış sararıp yere düşmüş
Sevdiğim ..... hanım aklıma düşmüş
Eledim ele derdini söyle
Arayıpta bulamazsan gel bana söyle
Arabin fellayi severim vallahi
Çekerim silahı vururum vallahi

Bahçede iğde dalları yerde
Sevdiğim .... hanım kim bilir nerde
Eledim ele derdini söyle
Arayıpta bulamazsan gel bana söyle
Arabin fellayi severim vallahi
Çekerim silahi vururum vallahi

Bahçede havuz ortası yavuz
Elimizde billur çiçek
Mezemiz karpuz
Eledim ele derdini söyle
Arayıpta bulamazsan gel bana söyle
Arabin fellayi severim vallahi
Çekerim silahı vururum vallahi

Not : Mehmet Yakar Mış Mış Şarkı Sözleri 'nde hatamız varsa affola..!

filed under:

1 yorum:

  1. Arabi Fellahi severim vallahi (Arapların fellahlarından. (Fellah: Adana ve Mersin illerinde yaşayan Araplara verilen isim.)

    Elimizde bellur şişe (Bellur Şişe: İçki şişesi (Muhtemelen Şarap))

    YanıtlaSil