Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

29 Haziran 2014 Pazar

Cem Adrian - Her Şey Çok Sevmekten Şarkı Sözü,Cem Adrian - Her Şey Çok Sevmekten Sözleri

Özür dilerim , özür dilerim
Gölgemi bulutlarda görmek istedim
Uçmak istedim , uçmak istedim
İsmini gökyüzüne yazmak istedim
Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Umutla beklemekten
Sevilmek istemekten

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Vuruldum aynı yerimden
Düştüm çok yükseklerden
Kanatların büyüktü
Ellerin küçücüktü
Şarkılar dudağından rüzgara süzülürdü
Seninle uçacaktım bulutları aşacaktım
gunluksarkisozleri.blogspot.com
Masmavi gökyüzünden yer yüzüne bakacaktım

Rüzgar çok güçlüydü kanatlarım küçücüktü
Çırpınıp çabalarken fırtına büyümüştü
Sana hiç yetişemedim
Hızına erişemedim
Aklımda bir söz vardı sana söyleyemedim

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Umutla beklemekten
Sevilmek istemekten

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Vuruldum aynı yerimden
Düştüm çok yükseklerden

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Umutla beklemekten
Sevilmek istemekten

Herşey çok sevmekten
Hepsi çok özlemekten
Vuruldum aynı yerimden

Düştüm çok yükseklerden x4


filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder