Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Hadise - Nerdesin Aşkım Şarkı Sözleri,Hadise - Nerdesin Aşkım Şarkı Sözü .

Bu gece geliyorsun mazeretin yok!
Marşla yürüyorsun bahanen çok
Bana yine baldan tatlı geliyorsun
Aşkı veriyorsun of!

O güzel gözlerini, doktora götürüyorsun,
Yakınını göremiyorsun, niye beni kesemiyorsun?
Ay aman zillerimi çalıp nereye kaçıyorsun?
Körebe mi oynuyorsun, dolaba mı saklıyorsun?

Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım!
Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım!
Kara kara gecelere perde çekiyorsun
Aşka geliyorum of!

Çikolata verdim karnın tok,
Aşk büyüsü mü bu zehirli ok,
Bana yine baldan tatlı geliyorsun,

Aşkı veriyorsun oh!

Etiketler : Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım şarkı sözü,Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım şarkısı ve sözleri
filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder