Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

13 Şubat 2013 Çarşamba

Burcu Güneş Bir Sevgi İstiyorum Şarkı Sözleri :

Yılları Durduracak Güneşi Doğduracak
Dünyamı Dolduracak Bir Sevgi istiyorum
Deli Gibi Sevecek Ömür Boyu Sürecek
Gözlerimde Tütecek Bir Sevgi istiyorum
Bir Sevgi istiyorum Bir Sevgi istiyorum
Halimi Anlayacak Derdime Katlanacak
gunluksarkisozleri.blogspot.com
Benimle Ağlayacak Sevgili istiyorum
Deli Gibi Sevecek Ömür Boyu Sürecek
Gözlerimde Tütecek Bir Sevgi istiyorum
Bir Sevgi istiyorum, Bir Sevgi istiyorum
Ahh Ahh Deli Gibi Sevecek Ömür Boyu Sürecek
Gözlerimde Tütecek Bir Sevgi istiyorum
Deli Gibi Sevecek Ömür Boyu Sürecek
Gözlerimde Tütecek Bir Sevgi istiyorum
Bir Sevgi istiyorum, Bir Sevgi istiyorum
Bir Sevgi istiyorum, Bir Sevgi istiyorum

Google Aramaları ; Bir Sevgi İstiyorum Deli Gibi Sevecek Ömür Boyu Sürecek Şarkısı,Sözleri
Burcu Güneş Şarkı Sözleri
filed under: ,

0 yorum:

Yorum Gönder