Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

21 Temmuz 2013 Pazar

Eminem My Darling Şarkı Sözü,Eminem My Darling Türkçe Çevirisi,Eminem My Darling Türkçe Çeviri Sözleri,Eminem My Darling Şarkısının Türkçesi

Eğer dışardaki bok hakkında rap yapsaydım
Yol budur, muhtemelen gitmemi istediğiniz
Çünkü ne düşündüğümü bilmek için ölüyorsunuz
Ve diğer rapçilerle kapışmamı
Eğer Paul Wall hakkında bir şey söylersem, muhtemelen pantolonunuza sıçarsınız
Çünkü ben beyazım, o da beyaz, yani
Benim rekabetim gibi, değil mi?
Değil - Paul Wall sıkıdır
Bubba da öyle, yani Blalalappfftt
Ama, kimseyle yarışmıyorum
Sadece gayretle deniyorum, köşeme çekiliyorum, sonra karışık yumruklar atıyorum
Ve rakiplerimin etrafında dans ediyorum, siz yapmıyorsunuz
Bazen sadece ölü taklidi yapıyorum, uyur gibi, bu harika
Uyuyan bir dev gibiyim ve uyandığımda Dre gibi oluyorum
Birden zıplayıp Ray i ısırıyorum
Dişlerimi ona batırıp onu zehirle dolduruyorum
Ve onu öldürmeden önce yılan gibi bir ses çıkarıyorum
Ve onu önemsemediğimi bilmesini sağlıyorum
Ve sonra ona ters E ile geçiriyorum, Eminem amblemiyle
Her zaman eğer birini öldüreceksen onunla yüz yüze gelmen gerektiğini düşünmüşümdür
Nedenini söyle, ölürken gözlerine bak, sonra da harca
Ve karanlık cehennemin ateşli derinliklerinden gün ışığına çıksın
Ve ordakinin içi boş kabuğunu
Ve ruhunu satmaya istekli olanların gölgelerini yutsun
Bu rap oyunu için, ve başlıyor

123, 123, 123 bu nakarat değil, şimdi beni takip edin
Benim için söylenebilecek hiçbir şey yok, seyircilerim bana tapıyor
Herkes beni sıkıyor, herkes çok salak
Geceleri uyumadan aynaya bakarım
Aynada dudaklar çıkar ve “yaklaş” diye fısıldar

Chorus
Sevgilim!
Beni terk etmeni istemiyorum sevgilim
Sen ve ben birlikte olmak için yaratılmışız sevgilim
Eğer sana sahip olmazsam, kimse olamaz, benim sevgilimsin
Çünkü senin ruhuna, aklına kalbine ve bedenine sahibim

Şeytan: Shady, biliyorum oradasın, oralarda. Buraya gel
Konuş benimle, otur buraya, bir sandalye çek
Neden saçını kesmiyorsun? Hahaha
Tekrardan boya, hadi, dene
Marshall: Ahhh!
Hayır, sana söyledim, beni bir yalnız bırak tamam mı?
S: Ama ben seni yeniden yaratmak için buradayım
M: Ama ben seni zaten öldürmüştüm!
S: Ama Shady, biz birbirimiz için yaratılmışız
Anneni bir düşün
M: Evet ne olmuş ona?
S: Sana ve küçük kardeşine yaptıklarını bir düşün
Tüm o yetiştirme yurtları…
M: Siktir git amına koyduğum!
Seni yenmiştim
S: Hayır, ölü taklidi yapıyordum, hatırladın mı?
Küçük kızının serpilmesini izlemene izin verdim
Sana yeterince zaman tanıdım, ruhun benim
Onu geri alıyorum
M: Seni lanet orospu Neden?!
S: Çünkü seni seviyorum, biraz daha yakından bak
Şu posterdeki ikimiz değil miyiz? Hahaha

Chorus
Sevgilim!
Beni terk etmeni istemiyorum sevgilim
Sen ve ben birlikte olmak için yaratılmışız sevgilim
Eğer sana sahip olmazsam, kimse olamaz, benim sevgilimsin
Çünkü senin ruhuna, aklına kalbine ve bedenine sahibim

S: Shady, dinle…
Kalabalık: “Shady!”
S: Duyuyor musun?
Senin için bağırıyorlar, kariyerini geri getirebilirim
M: Ama onu geri istemiyorum!
S: Evet istiyorsun…
M: Hayır istemiyorum!
S: Evet istiyorsun, sonra pişman olacaksın!
M: Hayır olmam!
S: Dre yi telefona getireyim, doktoru arıyorum
M: Durma, dün zaten Dre ile konuştum
S: Şimdi telefonda!
M: Yalan söylüyorsun
D: Yo slim!
M: Nasıl neden şimdi ?
Naber Dre?
D: Şunu bi dinle Slim, senle konuşmam lazım
Bilmiyorum, uyuşturucuları bıraktığından beri daha yumuşamışsın gibi görünüyor
M: Ama Dre, Shady nin tüm olayı bir şişe saç boyası ve votkadır
D: Peki sadece biraz düşün Slim, ben buradayım
Sadece cevap at ve ne olduğundan haber et
M: Sikeyim bu aynayı! Ahhh
S: Ben aynada değilim, senin içindeyim, bırak sana rehberlik edeyim
M: Siktir ol geber! Seni orospu çocuğu
S: Silahı yere bırak
M: Bye bye!
Tamam hala hayatayım
S: Ben de öyle!
Denesen bile bir ruhu öldüremezsin
Haha, ruhunu bana sattın, hatırlatmama gerek var mı?
Tanrıya dua ettiğin o geceyi hatırlarsın
Bir albüm anlaşması için her şeyi verirdin, pekala Dre seninle imza attı
Bu bütün hayatın boyunca istediğin şeydi Marshall, haksız mıyım
S+M: Bu eve bak, bu arabalara bak, harikayım, wooo!
Oh, ama bilmiyordun, şöhretin de bir bedeli vardır
Sadece şimdi kötü tarafını görüyorsun
Lisedeki en iyi arkadaşını kaybetmek, karını da
Hatta çocuklarının senden hoşlandığından bile emin değilsin
Turneden geliyorsun, Nyquill olmadan geceleri uyuyamıyorsun bile
Valium bağımlısı oluyorsun, rehabilitasyon döngüsüne başlıyorsun
Ama birlikte döngüyü kırabiliriz
S: Marshall…
M: NE!?
S: Kimse seni benim gibi sevmeyecek!

Chorus
Sevgilim!
Beni terk etmeni istemiyorum sevgilim
Sen ve ben birlikte olmak için yaratılmışız sevgilim
Eğer sana sahip olmazsam, kimse olamaz, benim sevgilimsin
Çünkü senin ruhuna, aklına kalbine ve bedenine sahibim
filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder