Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

24 Eylül 2013 Salı

Ankaralı Namık Ben Bilmem Eşim Bilir Şarkı Sözleri,Ankaralı Namık Ben Bilmem Eşim Bilir Şarkı Sözü.

Topukluyu giydirdin koç gibi paşalara
Çoşkuyla , sevgiyle 5-4-3-2-1 oyun zamanıııı
Liderleri oturttun sırayla köşelere
Ağzımızla pinponu sokturdun şişelere
Varmı arttıran ? şarkı sözleri
Ne diyorsa doğrudur ben bilmem eşim bilir
Namık çalar oynatır İlker ayrı kaynatır
Uğurlarken herkesi sarılarak ağlatır

Kocaları kucakta 60 dakika tutacak
Düşeren yanar ekmek çarpsın
Karıları turşuyu bardaklardan yutacak
Gunluksarkisozleri.blogspot.com
Gözünü kapatıpta 30 basket atacak mı acaba ?
Ne diyorsa doğrudur ben bilmem eşim bilir
Namık çalar oynatır İlker ayrı kaynatır
Uğurlarken herkesi sarılıpta ağlatır

Arabayı alanlar havasını atıyor
Alamayan çiftlerin yüzü sirke satıyor
Haftaya görüşürüz oyun burada bitiyor
Ne diyorsa doğrudur ben bilmem eşim bilir
Nanık çalar oynatır İlker ayrı kaynatır
Uğurlarken herkesi sarılıpta ağlatır
filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder