Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

8 Ekim 2013 Salı

Hüseyin Kağıt Böyle Olsun İstemezdim Şarkı Sözü,Hüseyin Kağıt Böyle Olsun İstemezdim Şarkı Sözleri.
Yıllar geçti katar katar
Dostum olan beni satar
Ezan şahit bu can biter
Böyle olsun istemezdim

Önüm arkam ebe sobe
Artık yutmam ona göre
Tak dedi canıma
Böyle olsun istemezdim

İstemezdim balım istemezdim canım
Diyemezdim gülüm delirtiyorlar artık
Gunluksarkisozleri.blogspot.com
İstemezdim balım istemezdim canım
Diyemezdim gülüm delirtiyorlar

Ne sevgi var ne sevgili
Sağlık bitti sırhat gitti
El avuçtakiler bitti
Böyle olsun istemezdim

Hiç sanmayın ben kerizdim
Sizi taşır .... ??
Candan öte can verirdim
Böyle olsun istemezdim

İstemezdim balım istemezdim canım
Diyemezdim gülüm delirtiyorlar artık
İstemezdim balım istemezdim canım
Diyemezdim gülüm delirtiyorlar artık delirtiyorlar

Şiir :
Gece oldu dert birikti
Tek bildiğim , tek bildiğim iyilikti
Sizde sevda gündelikti
Böyle olsun istemezdim
Ben bilmezdim,ben bilmezdim hurda hile
Herkes herkes tav olurdu benim dile
Zoru sevdim bile bile
Ben böyle olsun istemezdim
filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder