Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

15 Nisan 2014 Salı

Koliva O Şarkı - Şarkı Sözleri,Koliva O Şarkı Şarkı Sözü,Benim için Üzülme 15 Nisan Çalan Şarkı,Benim için Üzülme Yeni Karadeniz Şarkısı,Benim için Üzülme Son Bölümde Çalan Şarkı,Benim İçin Üzülme 15 Nisan Şarkı Müzik,Benim İçin Üzülme Dağlar Yıldızsız Olmaz

Bu gece gel sevdiğim
Üstümü kimse örtmez
Şarkılar sessiz şimdi
Resmin zaten konuşmaz
Ander kalsın sevdalık
Akar gözyaşım durmaz
Yıldız ol bak yüzüme
Dağlar yıldızsız olmaz
İnan yar ne çok sever
Ne çok özlerim seni
İsmin gökte her gece
Yine görsem öpsem yar seni
Haykırsaydım sevdamı
Yüreğim dile gelse
Vazgeçmem nazlı yardan
Sevdam ecelim olsa
Ander kalsın sevdalık
Akar gözyaşım durmaz
Yıldız ol bak yüzüme
Dağlar yıldızsız olmaz
İnan yar ne çok sever
Ne çok özlerim seni
İsmin gökte her gece

Yine görsem öpsem yar seni
filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder