Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

17 Ekim 2014 Cuma

Cem Adrian - Düşüyorum Hayatın Ellerinden Şarkı Sözleri
Biliyorum her yeni gün hayat yeniler kendini.
Biliyorum kırılan dallar uzanır bir gün gökyüzüne.
Biliyorum her gecenin umududur yıldızlar.
Bir kalp sarılınca, dağılır karanlıklar.
Biliyorum her ölümden
Umut doğurur kendini
Biliyorum kırılan eller
Tutunur yine birbirine.
Biliyorum çaresidir siyahın, karanlığın.
Hiçbir şeye rağmen inanmak bir zafere.
Ama bir acı var içimde.
Bir yara hiç geçmeyen.
Pencereler önünde ölü kuşlar hiç ötmeyen.
yabancisarkidinleme.blogspot.com
Bir şarkı var dilimde, sözleri hiç bitmeyen.
gunluksarkisozleri.blogspot.com
Öyle bir yağmur ki, yıllarca hiç dinmeyen.
Sen unut beni..
Düşüyorum hayatın ellerinden.
Sen unut beni..

Vuruyor ayrılık tam kalbimden.
filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder