Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

28 Aralık 2016 Çarşamba

Enver Yılmaz - Ömrüm Şarkı Sözleri
Hiç birşeyim rayda gitmez
Sağım solum viran benim
Sevdadır bu gücüm yetmez
Geçen ömrüm ziyan benim

Sevdadır bu gücüm yetmez
Geçti ömrüm ziyan benim

Gelene gidene sen beni sorma
Çıkıp ta karşıma bir daha durma
Olan olmuş bana birde sen vurma
Geçti ömrüm ziyan benim

Gelene gidene sen beni sorma
Çıkıp ta karşıma bir daha durma
Olan olmuş bana birde sen vurma
Geçen ömrün ziyan benim

Artık bir şey fayda etmez
Giden gitti geri dönmez
Ne haldeyim kimse bilmez
Geçti ömrüm ziyan benim

Ne haldeyim kimse bilmez
Geçen ömrüm ziyan benim

Gelene gidene sen beni sorma
Çıkıp ta karşıma bir daha durma
Olan olmuş bana birde sen vurma
Geçti ömrüm ziyan benim

Gelene gidene sen beni sorma
Çıkıp ta karşıma bir daha durma
Olan olmuş bana birde sen vurma
Geçen ömrün ziyan benim

Şiir :
Duydum ki önüne gelene konuşur olmuşsun yar
O sorduğum adam şimdi bitmiş şimdi ziyan
Sana olan sevdam bitti sen yılan çiyan ben oldum ziyan ,ziyan , ziyannn...

etiketler : gelene gidene sen beni sorma şarkı sözleri,geçen ömrüm ziyan benim şarkı sözleri,olan olmuş bana birde sen vurma sözleri
filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder