Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

21 Nisan 2013 Pazar

Ali Kınık Şarkı Sözler,Ali Kınık Şarkı Sözü,Ali Kınık Çocuk Gibi Şarkı Sözü,Çocuk Gibiyim Şarkı Sözleri,Çocuk Gibiyim Şarkı Sözü,Ali Kınık Yeni Şarkı Sözleri,Kağıttan Gemiler Saldım Denize Şarkısı Sözleri,Kimse Dokunmasın Sevgimize Şarkısı Sözleri,Ben Kumdan Bir Kale Yaptım Ki Bize Şarkısı Sözleri

Ali Kınık Çocuk Gibiyim Şarkı Sözleri


Ben Kumdan Bir Kale Yaptım Ki Bize
Kimse Dokunmasın Sevgimize
Bu Masalı Gören Olmasın Diye
Kağıttan Gemiler Saldım Denize
Ben Seni Severken Çocuk Gibiyim
Seni Seviyorum Çocuk Gibiyim
Küsersem Kızarsam Anla Sen Beni
Oyunu Bozarsam Anla Sen Beni
Alinin Ayşeyi Sevdiğini
Duvar Yazarsam Anla Sen Beni
Ben Seni Severken Çocuk Gibiyim
Seni Seviyorum Çocuk Gibiyim
filed under: ,

0 yorum:

Yorum Gönder