Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

21 Nisan 2013 Pazar

Aylin Aslım Şarkı Sözleri,Aylin Aslım Şarkı Sözü,Aylin Aslım Af Şarkı Sözü,Af Şarkı Sözleri,Aylin Aslım Yeni Albümü Şarkı Sözleri,İnanmazdım Anlatsaydın Şarkı Sözü,Ben Ben Değilim Şarkı Sözleri

Aylin Aslım Af Şarkı Sözleri.


İnanmazdım Anlatsaydın
İki Arkadaş Gibi Karşılaşacağımızı
Ben Değilim Ben Değilim
Dostlarım Var Öyle Yanlız Değilim
Sen Bilirdin Ve Söylerdin
Bir Daha Aşık Olmayacağımızı
Sacını Kesmişsin Biraz
Değişmişsin Ama O Hülyalı Gözleri Nerde Olsa Tanırım
Oysa Sen Hayat Sen Her Şeye İnat
Bir Tek Sendin Gençliğime Verdiğim Af
Sen Yoksan Ben Çekildim Çoktan
Sen Yuvaydın Kardeşim Annem Babam
Artık Haklıydın Deme
Kötü Bir İnsansın De
Herşeyi Mahvettin De
Beni Aldattın De
İnanmazdım Anlatsaydın
İki Arkadaş Gibi Karşılaşacağımızı
Oysa Sen Hayat Sen Herşeye İnat
Bir Tek Sendin Gençliğime Verdiğim Af
Sen Yoksan Ben Çekildim Çoktan
Sen Yuvaydın Kardeşim Annem Babam
filed under: ,

0 yorum:

Yorum Gönder