Yabancı şarkılarla aranız iyiyse bu listelere mutlaka gözatın :

4 Ekim 2013 Cuma

Ferhat Göçer Sarıl Bana Şarkı Sözü,Ferhat Göçer Sarıl Bana Şarkı Şarkı Sözleri.

Beyaz bulutlar geçiyor üstümüzden
Yaşayan her şey sende çiçek açmış
Boşuna beklememişim bunca zaman
Yaşadığım her şeyin bir nedeni varmış
Beklemediğim bir anda girdin hayatıma
Sana sarıldığım gibi sarıl bana
Sen geldin bahar geldi
Bundan sonra kalbimde senin için çarpacak
Gözlerinle uyanıp sensiz geçen
Yılların acısını çıkaracak
Bana sensiz içtiğim su bile yalan şimdi
Sen deli, ben sana deli
Beni yalnız bırakma sen bile bilemezsin
Ne kadar tutkunum sana
Beyaz bulutlar geçiyor üstümüzden
Yaşayan her şey sende çiçek açmış
Boşuna beklememişim bunca zaman
Yaşadığım her şeyin bir nedeni varmış
Beklemediğim bir anda girdin hayatıma
Sana sarıldığım gibi sarıl bana
Sen geldin bahar geldi
Bundan sonra kalbimde senin için çarpacak
Gözlerinle uyanıp sensiz geçen
Yılların acısını çıkaracak
Bana sensiz içtiğim su bile yalan şimdi
Sen deli, ben sana deli
Beni yalnız bırakma sen bile bilemezsin

Ne kadar tutkunum sana
filed under:

0 yorum:

Yorum Gönder